З 1 Січня 2021 року списання абонентської плати здійснюється автоматично щомісяця фіксованого числа місяця в повній вартості тарифного плану.
Тобто якщо ви забули оплатити вчасно до закінчення терміну у вас пропаде інтернет і не залежно коли ви оплатите за послуги він буде продовжений до дати фіксованого платежу наступного місяця, тому старайтесь заздалегідь оплачувати за послуги щоб не вимикався у вас інтернет і ви користувались повним обсягом днів свого тарифного плану.
Розяснення по деталях користування:
– У пипадку коли абонент брав 3 дні в кредит, то після оплати йому проводиться залишок днів, які залишились до фіксованої дати.
– Якщо абонен оплачує вчасно до закінчення терміну, база автоматично проводить суму днів в місяці і додає до фіксованої дати.
– Якщо абонент взяв в кредит 3 дні (з метою оплати) і не оплатив протягом місяця (у нього за три дні пропаде інтернет) і нараховується борг у сумі одномісячної плати за інтренет, тому наступного разу абонент змушений оплатити борг 1 місяць + 1 місяць майбутнього користування. (тому що кредит надається з метою оплати або очікування надходження грошей, а не користування)
– Якщо обонент не оплатив протягом двох місяців за послугу, то він поповнює суму, яка дорівнює одномісячному платежу, а інтернет буде працювати до його фіксованої дати (тобто абонент може відмовитись від послуг мінімум на 1 місяць і більше, але не менше.)
– Якщо абонент оплачує більше чим сума місячного тарифного плану, то система інтернет продовжує автоматично, а залишок коштів залишається на рахунку абонента.
– Якщо абонент не користувався і не оплачував інтернет більше 3 (трьох) місяців, то при відновленні користування інтернетом він повинен оплатити свій мінімальний місячний платіж для відновлення підключення і ще один платіж в такому ж розмірі для користування інтенетом місяць часу (30 або 31 календарний день), з моменту отримання нами коштів.